Als ambassadeur van uw organisatie grenzen aan kunnen geven.
Het kan een uitdaging zijn om als dienstverlener om te gaan met agressie. De relatie met uw klant is immers belangrijk.
Een gezonde klantrelatie
We leven in een snelle maatschappij waarin de ontwikkelingen elkaar in hoog tempo opvolgen. De manier waarop mensen met elkaar communiceren verandert hierdoor mee. Gelukkig hebben veel van deze ontwikkelingen een positieve uitwerking op ons leef- en werkklimaat maar soms ook niet. Een negatieve uiting hiervan is bijvoorbeeld eisen stellend gedrag; “ik wil het en ik wil het nu!” Dit gedrag is een voorbeeld van agressie en vraagt om specifiek gedrag van u als werknemer. De verschillende soorten agressie herkennen en erkennen zorgt ervoor dat een situatie op de juiste manier gede-escaleerd wordt zodat de klantrelatie zo lang als mogelijk gezond blijft. Er zijn echter ook situaties te noemen waarin je de relatie maar beter kunt beëindigen.
Kansen zien en benutten
Als ambassadeur van uw organisatie is het belangrijk om vanuit een professionele beroepshouding te handelen en hiermee het visitekaartje te zijn. Potentieel dreigende situaties om weten te zetten naar kansen en mogelijkheden. Eisen stellend gedrag als kans zien om de relatie te verbeteren. Op kunnen komen voor de waarde en normen van de organisatie. Wat is waard om voor op te komen. De kernwaardes van uw bedrijf is uitgangspunt van onze training. Met de unieke 3 maal 3 methode maakt u kennis met onze integrale aanpak. Wij leren u preventief, actief en in de nazorg de juiste stappen te zetten om agressie tegen te gaan of te verminderen. Dit doen we vanuit uw praktijk waarbij we oog hebben voor alle factoren die van invloed zijn.
Leer van de ervaring
Met heel veel plezier en passie geven wij al meer dan 25 jaar agressietrainingen. Hierdoor hebben wij een enorme kennis opgebouwd en kunnen we goed inspelen op de verschillende branches en sectoren. Ook door andere is onze expertise niet onopgemerkt gebleven. Enorm trots zijn wij dan ook dat onze trainingen door het onafhankelijke klanttevredenheidsonderzoek CEDEO met een 100% score is beoordeeld. Wij zijn in het bezit van verschillende kwaliteitskeurmerken waaronder het kwaliteitsregister jeugd en het register docent gevaarbeheersing. Omdat wij CRKBO geregistreerd zijn mogen wij het 0%-BTW tarief hanteren.