TUI Nederland
Case: Partner in veiligheid
Uitdaging
Medewerkers van de reiswinkels van TUI hadden niet altijd een antwoord op het gedrag van sommigen van hun klanten. Bij TUI staat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel maar ze besefte zich ook dat er soms een grens aangegeven moet worden. Zij wilde graag getraind worden op het gebied van de-escalerende gesprekstechnieken vanuit een duidelijke visie op het gebied van veiligheid. Ze waren op zoek naar een betrouwbare en duurzame partner op het gebied van veiligheid.
Oplossing
Na drie trainingen voor verschillende reiswinkels van TUI hebben we het agressieprotocol mogen schrijven voor TUI Nederland N.V. afdeling Retail. Dit protocol was de basis en start van een trainingscyclus voor alle medewerkers van de 130 reiswinkels van TUI.
Resultaat
In partnerschap met TUI creëren een werkomgeving waarbij iedereen weet waar hij aan toe is omdat er duidelijk beleid is op het gebied van agressie. Een mooi voorbeeld van goed werkgeverschap.
Meer weten?
Bel 040-285 26 82 of neem geheel vrijblijvend contact op