top of page

Van Gelder Infrawerk

Case: Workshop omgaan met agressie

Uitdaging

Medewerkers van van Gelder merkte dat ze steeds meer geconfronteerd werden met agressie vanuit de omgeving. Als voorbeeld werd aangehaald een situatie waarbij een weggebruiker moet wachten of moet omrijden tijdens werkzaamheden. Zij wilde hier bedrijfsbreed aandacht aan besteden tijdens een grote personeelsbijeenkomt. Onze presentatie moest passen binnen hun eigen interne veiligheidsmaatregelen.

bedrijfsleven-vangelder.jpg

Oplossing

Tijdens verschillende relatiedagen en rayonbijeenkomsten hebben wij inmiddels onze workshop agressie mogen verzorgen. Een presentatie werd gegeven voor grote groepen waarbij we een interactief verhaal vertelde in een ludieke sfeer over agressie en wat je er tegen kan doen.

Resultaat

Medewerkers kunnen hierdoor de verschillende soorten van agressie (her)kennen en zijn ze bekend met de de-escalerende gesprektechnieken. Ze hebben ervaren wat het verschil is tussen emotie en agressie. De volgende workshops voor de aankomende professionaliseringsdagen staan alweer gepland. Thema van deze bijeenkomst: “hoe presteer ik op mijn best?”

Meer weten?

Bel 040-285 26 82 of neem geheel vrijblijvend contact op

Dank u wel. Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op.

bottom of page